5 web dizaina fakti, kas tevi šokēs

Ja jūs patiešām vēlaties saprast web dizaina procesu, jums ir jāaplūko tikai tīmekļa lapas ārējais izskats. Ļoti maz apmeklētāju domā, kas notiek aiz mājas lapas, jo dažādas tīmekļa pārlūkprogrammas interpretē kodu, lai to rādītu ekrānā. Papildu milisekundes no ielādes laika, pārlūkprogrammas variācijām, koda vecuma un pats saturs var pilnībā mainīt lietotāja pieredzi un no tā izrietošo uzvedību vietnē. Let’s apskatīt aiz aizkaru, lai uzzinātu par dažiem no visvairāk pārsteidzošiem un pārsteidzošiem aspektiem web dizains.

1. Visas tīmekļa pārlūkprogrammas tīmekļa vietnes atšķiras

Ja skatāties uz vietni no sava mājas datora, izmantojot pārlūku Google Chrome, tā var būt pavisam cita pieredze nekā jūsu draugs, kad viņa pārlūko to pašu vietni, izmantojot Safari savā iPhone tīklā. Kāpēc viena un tā pati vietne dažādās pārlūkprogrammās izskatās tik atšķirīga? Tas viss ir atkarīgs no parsēšanas un atveidošanas vai no tā, kā pārlūkprogrammas pārveido kodu un parāda to ekrānā. Dažas pārlūkprogrammas ielādēs kodu ļoti konkrētā kārtībā, un dažreiz pārlūkprogrammas neatzīs noteiktu kodu. Lai iegūtu sīkāku informāciju par to, HTML5 Rocks ir lielisks sīks izklāsts par to, kā katrs pārlūks parsē kodu un padara to ekrānā.

Pārlūkprogrammas atšķirības var radīt sarežģījumus, lai izveidotu tīmekļa vietni, kas visiem lietotājiem sniedz lielisku pieredzi. Tas ir, kad profesionāļi veic web dizainerus. Viņi ir iepazinušies ar HTML un CSS standartiem, zināmiem pārlūkprogrammas jautājumiem un veidiem, kā apiet iespējamos šķēršļus. Tas ir web dizaineru uzdevums, lai nodrošinātu, ka jūsu vietne izskatās labi un darbojas pareizi dažādās pārlūkprogrammās. Viņi arī veic plašas pārlūka saderības pārbaudes, lai identificētu iespējamos jautājumus, un izveidotu nepieciešamos labojumus šīm problēmām, pirms vietne tiek rādīta.

2. Dizains nosaka, kur lietotāji koncentrēsies uz jūsu vietni

Internets ir uz visiem laikiem mainījis veidu, kā mēs lasām un pārlūkojam saturu. Saskaņā ar Nielson Norman grupas ziņojumu “Kā lietotāji lasījuši tīmeklī”, sekmīgām vietnēm ar skaidru un skanējamu izkārtojumu ir 47% lietošanas ērtums. Ja apmeklētājs nevar noņemt jūsu vietni un ātri identificēt galveno informāciju, iespējams, ka tā atradīsies un atradīsies citā vietnē.

Web dizaineri cenšas izveidot vietnes, kas tiešajiem skatītājiem nodrošina vissvarīgāko informāciju, piemēram, tiešsaistes veikalu, uzņēmuma emuāru, organizācijas vēsturi vai citu saturu, kas ir svarīgi tiem abiem un jums. Tīmekļa profesionāļi var izmantot arī siltuma kartes un analīzes rīkus, lai noskaidrotu, kuras pogas un saites ir populāras, lai viņi varētu pastāvīgi uzlabot lietotāju pieredzi ar vietnes jaunākajiem atjauninājumiem.

 

3. Divu gadu mājas lapa var būt pārāk veca

Web dizaineri strādā smagi, lai neatpaliktu no neveiksmīgas tehnoloģijas tempa. Tā kā tīmekļa pārlūkprogrammas un ierīces, kas tiek izmantotas, lai piekļūtu vietnēm, pastāvīgi mainās, kā arī jāmaina šo vietņu izveides un izstrādes veids. Lai saglabātu pašreizējo un atbilstošo, digitālajiem profesionāļiem ir jāpaliek jaunākajiem kodēšanas standartiem, pārlūka saderības atjauninājumiem un meklētājprogrammu algoritmiem. Novecojusi tīmekļa vietne riskē nepareizi attēlot tīmekļa pārlūkprogrammu, radot neparedzētas formatēšanas problēmas vai nedeklarējot meklētājprogrammu rezultātus. Šī iemesla dēļ vietne, kas ir pat divus gadus veca, var būt novecojusi, ja tā nav mainījusies.

 

4. Veidnes ierobežos to, ko jūs varat darīt ar jūsu vietni

Daudzi cilvēki pievēršas vietnes veidnēm kā “vienkāršs izejas punkts”. Iepriekš iepakotās veidnes bieži vien ļauj ikvienam izveidot vietni, kurā ir maz zināšanu vai nav kodēšanas. Diemžēl uzņēmumi var zaudēt uzticamību, pārāk lielā mērā paļaujoties uz veidnēm, kas parasti ietver uzpūsts kodu un nevajadzīgus dizaina elementus. Centieties piespiest veidni veikt kaut ko jaunu, var padarīt to izskatu izklīda kopā, tāpat kā Frankenstein tīmekļa vietne, un tas ir, ja šī veidne pieļaus pat nepieciešamās izmaiņas. Daudzas veidnes ir pazīstami neelastīgas, ko tās ļaus izdarīt, tas nozīmē, ka jūsu vietne var būt nokrāsota stūrī. Jūsu organizācija var vislabāk gūt labumu, nodrošinot interneta klātbūtni, kas ir pielāgota jūsu vajadzībām un jūsu klientu vajadzībām.

5. Jūsu vietnes kods palīdz pārsūdzēt meklētājprogrammas

Visā pasaulē jūs varētu būt visizcilīgākā vietne, taču tas nav svarīgi, ja jums nav mērķauditorijas, lai to skatītu un izmantotu. Web speciālisti pārliecinās, ka jūsu vietnes kodēšana palīdzēs auditorijai atrast jūsu vietni, kad viņi ievadīs noteiktus atslēgvārdus Google vai citā meklētājprogrammā. Vietnes kodēšanas veids ietekmē arī to, kā jūsu meklētājprogrammu saraksti izskatās, sākot no tīmekļa lapas nosaukuma meklēšanas rezultātos līdz mazam vietnes aprakstam, kas redzams zem virsraksta. Meklētājprogrammas var būt lielisks jaunās datplūsmas avots jūsu vietnei, un ir daudz papildu darbības, kuras vietnē var veikt, lai pilnībā optimizētu, ja šīm meklētājprogrammām, bet tas viss sākas ar mencu